لوکساتیکا Luxottica مالک برند ری-بن Ray-Ban

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

لوکساتیکا (به ایتالیایی: Luxottica) شرکت کالای لوکس ایتالیایی است، که به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده عینک در جهان شناخته می‌شود.
 

این شرکت مالک پرفروش‌ترین برندهای عینک در جهان است، که عبارتند از: ری-بن، اوکلی و پرسول. شرکت لوکساتیکا طراح عینک‌های آفتابی و فریم‌های عینک طبی برندهای شنل، دولچه‌ اند گابانا، بولگاری و پرادا می‌باشد.

شرکت لوکساتیکا همچنین تحت برندهای دیگر نیز عینک آفتابی تولید و ارائه می‌کند، که این برندها عبارتند از: میو میو، دی‌کی‌ان‌وای، جورجو آرمانی، باربیری، پولو رالف لورن، استلا مک کارتنی، تیفانی، ورساچه، ووگ و دونا کارن. 

شرکت لوکساتیکا علاوه بر ساخت عینک‌های آفتابی و طبی و فروش عمده، در زمینه عرضه محصولات خود، به صورت خرده‌فروشی نیز عمل می‌نماید و دارای چندین شبکه زنجیره‌ای فروش عینک، با نام‌های تجاری سان‌گلسز هات، اولیور پیپلز و پیرل ویژن سنتر است، که در سراسر جهان به جز در ایران دارای شعبه می‌باشند.

در گذشته‌ای نه چندان دور، بازار فروش عینک به‌طور کامل در انحصار شرکت لوکساتیکا بود و این شرکت با توجه به منابع گسترده‌ای که در اختیار داشت، به‌عنوان تعیین‌کننده قیمت در بازار عینک‌های آفتابی و طبی عمل می‌کرد و به‌طور مجازی قیمت عینک را برای سال‌ها بالا نگه داشته بود.

بخشی از سهام شرکت لوکساتیکا در بازارهای بورس ایتالیا و بورس نیویورک معامله می‌شود. لئوناردو دل وکیو مالک و رئیس هیئت مدیره این شرکت است.

مطالب اخیر

پرداخت امن
ارسال رایگان
امکان پرداخت در زمان تحویل کالا
نشانی : تهران ، شهرک غرب ، خیابان مهستان ، مجتمع تجاری مهستان ، طبقه اول ، شماره 35S
شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۷۴۴۳۰
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.