راهنمای مراقبت از عینک آفتابی ری بن RayBan

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

راهنمای مراقبت از عینک آفتابی ری بن 

آیا از خراشیدن عینک مورد علاقه خود خسته شده اید؟ آیا می‌خواهید بدون ترس از خراب کردن قاب‌های گران‌تر آن‌ها را بخرید؟ عینک آفتابی راب و آلانا از Ray-Ban با چند نکته ساده برای حفظ ری بن (یا هر عینک دیگر) شما بدون خراش آمده است! برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مراقبت از عینک و عینک آفتابی ری بن


نکته شماره 1 عینک آفتابی:
در صورت شما یا در مورد، به این ترتیب شما نیازی به تعویض ندارید!

راب شما را تشویق می‌کند که وقتی عینک خود را نمی‌زنید، آن را در جعبه آن قرار دهید. برخی از افراد دوست دارند عینک آفتابی را روی سر خود بگذارند، اما این یک راه آسان برای افتادن آن ها در هنگام خم شدن است. آویزان کردن آنها از جلوی پیراهن نیز باعث خراشیدگی آنها می شود. آیا می خواهید پاسخ راز بزرگ در مورد چگونگی افزایش عمر عینک خود را بدانید؟ از کیس استفاده کن! هر خریدی از عینک Ray-Ban با یک قاب سخت شیک ارائه می شود، بنابراین از ناامیدی ناشی از خراشیدگی خودداری کنید و زمانی که روی صورتتان نیست، آنها را در کیف قرار دهید.

اگه پرونده نداشته باشم چی؟
ما همه آنجا بوده ایم. شاید شما کیس را گم کرده اید و به تعویض آن نرسیده اید. شاید تو خونه گذاشتی یا شاید شما فقط نیاز دارید که عینک آفتابی خود را برای یک ثانیه بردارید و بیرون آوردن کیس دردسر بیشتری دارد. در اینجا نحوه صحیح قرار دادن عینک خود آورده شده است.

نکته حرفه ای Sunglass Rob این است که عینک های خود را وارونه قرار دهید، مانند موارد زیر:

قرار دادن عینک به صورت وارونه کمی پایدارتر از سمت راست به بالا است، بعلاوه وقتی نیاز به استفاده مجدد از عینک دارید، برداشتن آنها آسان تر است.

بزرگترین نه؟ گذاشتن لنز آنها این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اشتباهی است که بسیاری از مردم مرتکب می شوند! قرار دادن عینک یا عینک آفتابی به سمت پایین باعث خراشیدگی آنها می شود. یکی دیگر از مواردی که باید از آن اجتناب کنید این است که عینک های مورد علاقه خود را در جیب یا کیف خود بیندازید، جایی که شما چیزهای دیگری (مانند کلیدها) خواهید داشت که می توانند آنها را بیشتر خراش دهند.

نحوه تمیز کردن عینک و عینک آفتابی
مهم نیست که چقدر از ری‌بن‌های خود مراقبت می‌کنید، اما به مرور زمان کثیف و لکه می‌شوند. به نظر می رسد اثر انگشت روی لنزها از هیچ جا ظاهر می شود، بنابراین چگونه آنها را تمیز کنید؟

راب و آلانا می گویند برای تمیز کردن عینک از پارچه نخی (مثل تی شرت) یا دستمال کاغذی استفاده نکنید و در عوض از پارچه تمیزکننده میکروفیبر استفاده کنید. این مواد دیگر می توانند لنزهای شما را خراش دهند. پارچه را هم می توان شست! آن را با حوله های خود و بدون نرم کننده یا ورقه های خشک کن بشویید.

توجه داشته باشید که برخی از عینک های آفتابی ری بن دارای لنزهای شیشه ای هستند. خراش دادن شیشه نسبت به سایر مواد لنز معمولی مانند پلی کربنات یا تریوکس بسیار سخت تر است، اما در هر صورت بهتر است از یک پارچه تمیزکننده میکروفیبر استفاده کنید تا عینک خود را در شرایط عالی نگه دارد.

یکی دیگر از مواردی که باید از آن دوری کنید، شیشه پاک کن هایی است که آمونیاک دارد، مانند Windex. از پاک کننده های نوری روی عینک خود استفاده کنید که تقریباً در هر فروشگاه عینک فروشی می توانید آن را پیدا کنید.

برای استفاده، عینک را کمی دورتر نگه دارید (نیازی نیست بطری اسپری را درست روی لنز قرار دهید)، و به آرامی لنزها را هم در جلو و هم در پشت مه کنید. راب فاصله مناسب را نشان می دهد:

در مرحله بعد، از پارچه میکروفایبر خود استفاده کنید تا به آرامی لنز را از یک طرف به سمت دیگر پاک کنید، سپس یک گوشه خشک را پیدا کنید و دوباره پاک کنید. این مرحله آخر تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد.

اگر عینک شما بسیار کثیف است (کثیفی بیش از حد، غذا، شن و غیره)، قبل از استفاده از پاک کننده، آن را به سرعت زیر سینک بشویید. آب مواد سنگین‌تر را از روی لنزها می‌شوید تا در حین تمیز کردن، خراش‌ها را روی لنزها نمالید.

برای جمع بندی
برای آخرین بار با ما بگویید: در صورت خود یا در مورد، به این ترتیب شما نیازی به تعویض ندارید!

عینک آفتابی RAY-BAN در ریبنیران
آیا ری‌بن‌های شما پس از سال‌ها استفاده قابل تعمیر نیستند؟ می‌توانید خرید جفت بعدی خود را شروع کنید و مراقبت‌هایی را که به آن‌ها نیاز دارند، از همینجا انجام دهید! وقتی از ما خرید می‌کنید، با سفارشی کردن جفت ایده‌آل، راهنماهای ویدیویی و نکات ابزار را در طول فرآیند ساخت پیدا خواهید کرد. پاسخ به تمام سوالات شما در دسترس شماست و اگر می خواهید با یک متخصص چت کنید، با ما تماس بگیرید . ما شما را با یکی از بینایی‌شناسان دوستانه خود در تماس خواهیم گرفت که می‌تواند به شما در ساخت ری‌بن‌های نسخه‌ای خود کمک کند.

با ضمانت ریبنیران از خرید آنلاین پرخطر خودداری کنید .

مطالب اخیر

پرداخت امن
ارسال رایگان
امکان پرداخت در زمان تحویل کالا
نشانی : تهران ، شهرک غرب ، خیابان مهستان ، مجتمع تجاری مهستان ، طبقه اول ، شماره 35S
شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۷۴۴۳۰
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.