عینک هوشمند ری‌بن و فیسبوک 

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

عینک هوشمند ری‌بن و فیسبوک 
خبر عینکهای هوشمند فیسبوک و ریبن قبل از عرضه نشت کرد.

این رویداد در اواخر امروز اتفاق می افتد نهم سپتامبر 2021 ، 1:49 صبح

همکاری فیسبوک و ری‌بن برای تولید عینک هوشمند خود امروز ، سپتامبر 9th، بر روی نشانه "Evleaks"+ تایید شده است. این عینک‌ها Ray-Ban Stories نام دارند و به غیر از جعبه ، به نظر نمی‌رسد مارک فیس بوک در هیچ کجای این محصول ظاهر شود.

تصاویر Evleaks شامل سه مدل فریم مجزا است-Wayfarer ، Round و Meteor-و همه آنها تقریباً به طرح های کلاسیک Ray-Ban نزدیک هستند. تفاوت البته در وجود دو دوربین توسط لولا در هر دو طرف است. همچنین یک دکمه در بالای بالای دسته سمت راست وجود دارد که می تواند به طور بالقوه برای کار با دوربین‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

آنباکس عینک هوشمند فیسبوک&ریبن 


مدیرعامل فیس بوک مارک زاکربرگ قبلا گفته بود عینکی که در برنامه تولید دارند با نام تجاری [ری‌بن] عرضه خواهد شد.این محصول به شما اجازه برخی از امکانات را در زمینه مدیا خواهد داد که بسیار دقیق خواهد بود." با این حال ، آنها صفحه نمایش عملکرد AR ندارند ، بنابراین ما هنوز در مورد آنچه که ممکن است تولید شود در تاریکی هستیم. زاکربرگ گفت که این محصول بخشی از "سفر شرکت به سوی عینک‌های واقعیت افزوده کامل در آینده" است و عینک های AR پیشرفته تری نیز در دست ساخت است.
در حال حاضر ، این تصاویر چندان گویای واقعیت نبوده و یا اینکه فیس‌بوک پا را فراتر از قابلیت‌های عینک‌های اولیه Snap گذاشته است یا خیر. البته به غیر از ساخت عینکی که البته شبیه ری‌بن‌های معمولی است. امیدواریم بتوانیم به زودی به این سوال پاسخ دهیم.

 

 

مطالب اخیر

پرداخت امن
ارسال رایگان
امکان پرداخت در زمان تحویل کالا
نشانی : تهران ، شهرک غرب ، خیابان مهستان ، مجتمع تجاری مهستان ، طبقه اول ، شماره 35S
شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۷۴۴۳۰
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.